“Brand Finance” konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı futbol brendlərinin reytinq cədvəlini təqdim edib.
Corner.az xəbər verir ki, il ərzində marka dəyəri 13% artaraq 1,51 milyard avroya yüksələn "Mançester Siti" birinci olub . "Real" son 4 ildə ilk dəfə 1-ci yeri itirib. Madrid klubunun brendinin dəyəri 1,46 milyard avroya düşüb.
Ən dəyərli 10 futbol markası aşağıdakılardır:
1. “Mançester Siti” – 1,51 milyard avro;
2. “Real” – 1,46 milyard avro;
3. “Barselona” – 1,37 milyard avro;
4. “Mançester Yunayted” – 1,36 milyard avro;
5. “Liverpul” – 1,36 milyard avro;
6. PSJ - 1,13 milyard avro;
7. "Bavariya" - 1,1 milyard avro;
8. "Arsenal" - 0,91 milyard avro;
9. “Tottenhem” – 0,9 milyard avro;
10. "Çelsi" - 0,86 milyard avro.