27 may 2024. Bazar ertəsi

Dünyanın ən gəlirli idman növü – futbol


Dünyanın ən gəlirli idman növü – futbol

Çoxsaylı idman növləri əhəmiyyətli gəlir axınına malik olsa da, biri gəlirlilik baxımından şübhəsiz ki, lider kimi seçilir: futbol. Hal-hazırda qlobal cəlbediciliyi, azarkeş kütləsi və çox milyardlıq sənayesi ilə məşhur olan futbol planetin ən gəlirli idman növü hesab olunur.

Futbolun populyarlığı sərhədləri, mədəniyyətləri və qitələri aşır və dünya üzrə milyardlarla insanın diqqətini cəlb edir. Regional olaraq cəmlənmiş bir çox digər idman növlərindən fərqli olaraq, futbol dünyanın hər yerindən 4 milyarddan artıq tərəfdarı olan qlobal azarkeş bazasına malikdir. Futbolun əsas beynəlxalq turniri olan FİFA Dünya Kuboku milyardlarla tamaşaçı cəlb edərək, FİFA, ev sahibliyi edən ölkələr, yayımçılar və sponsorlar üçün heyrətamiz gəlirlər gətirərək qlobal miqyasda ən çox izlənilən idman hadisəsinə çevrilmişdir.

Hal-hazırda qlobal futbol bazarının həcmi təxmini 40 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir. Bu da qlobal idman bazarının əhəmiyyətli bir hissəsini təşkil edir.

Futbolun gəlirliliyinin mərkəzində həm də onun televiziya yayımı hüquqlarından əldə edilən mənfəət dayanır. İngiltərə Premyer Liqası, La Liqa, A Seriyası, Bundesliqa və UEFA Çempionlar Liqası kimi əsas futbol liqaları və yarışları qlobal auditoriyanın diqqətini cəlb etmək istəyən media şirkətləri ilə milyardlarla dollarlıq yayım müqavilələri bağlayır. Bu gəlirli sövdələşmələr, reklam gəlirləri və yayımçılar üçün abunəçi artımı vasitəsilə daha geniş media və əyləncə sənayesində böyüməyə təkan verərkən, klublar, liqalar və maraqlı tərəflər üçün davamlı gəlir axınını təmin edir.



Futbolun kommersiya cəlbediciliyi televiziya yayımları ilə məhdudlaşmır. Böyük brendlər brendi tanıtmaq, istehlakçıları cəlb etmək və bazar payını artırmaq üçün idmanın geniş əhatə dairəsindən və azarkeş bazasından istifadə edir. Forma sponsorluğundan və stadiona ad vermək hüququndan ulduz oyunçularla razılaşmalara qədər futbol korporativ brendinq və tanıtma fəaliyyətləri üçün misilsiz imkanlar təqdim edir, həm idman, həm də onun kommersiya tərəfdaşları üçün əhəmiyyətli gəlir gətirir. Azarkeşlər tərəfindən komandaların və oyunçuların loqolarını və brendini daşıyan lisenziyalı mallara və istehlak məhsullarına tələbat artır. Rəsmi komanda formaları, replika dəstləri, aksesuarlar və xatirə əşyaları klublar, istehsalçılar və lisenziyalı distribyutorlar üçün əhəmiyyətli gəlirlər yaradaraq gəlirli bazar seqmentini təşkil edir.

Futbol turizm sənayesində də böyük rol oynayır. Futbol turizminin iqtisadi təsiri yaşayış, yemək, nəqliyyat, əyləncə və digər xərcləri əhatə edir, yerli iqtisadiyyata mühüm gəlir axınını daxil etməklə, qonaqpərvərlik və turizm sektorlarında məşğulluğun dəstəklənməsinə kömək olur.

Yusif Ələkbərli

İqtisadi ekspert


 







⁠İdmanın iqtisadi təsiri